نوشته شده توسط : بهزاد

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

عکاسی از مواد شوینده یکی از شاخه‎های عکاسی تبلیغاتی به شمار می‎رود که هر عکاس صنعتی بایستی با تسلط بر مهارت‎های کلیدی لازم در این زمینه بتواند عکس‎های زیبایی خلق کند. این شاخه از عکاسی جذابیت بسیار فراوانی دارد و شیوه طراحی و به نمایش گذاشتن عکس به مقدار زیادی وابسته به خلاقیت عکاس است.

در عکاسی از مواد شوینده مواردی همچون بسته‎بندی، رنگ و نوع مواد درون محصول شوینده بایستی به خوبی نشان داده شود تا مواد شوینده مورد نظر در ذهن افراد تصویری واضح و شفاف از ماهیت و کارآیی حک کنند. در نتیجه عکاس با کمک از تکنیک‎های عکاسی و مواد درون شوینده تصویری به یادماندنی و هم‎چنین منظم زیبا خلق می‎کند.

در این نوع عکاسی، افراد معمولا در تلاش هستند با توجه به نوع و کاربرد محصول فضاسازی لازم را انجام دهند و البته از انجام کارهای خلاقانه مانند به وجود آوردن حباب یا کف نیز غافل نمی‎شوند.

به هنگام عکاسی مواد شوینده اگر محصول مورد نظر شما دارای برچسبی با قسمت‎های طلایی است بایستی کلیه بخش‎های طلایی را در عکس خود ثبت کنید. برای انجام آن راهکار ساده‎ای وجود دارد. یعنی استفاده از یک برگه کاغذ A4 که از انعکاس آن برای قسمت‎های طلایی رنگ ماده شوینده استفاده می‎شود.

امکان این وجود دارد ابعاد محصول شما بزرگتر باشد. راه‎حل قرار دادن کاغذهای سفید و یا فون بردهایی به همین رنگ در برابر دوربین بوده و تنها کافی است به اندازه دهانه لنز دوربین محفظه‎ای برای عکاسی باز گذاشته شود.

بعضی از مواد شوینده دارای محفظه‎ای هستند که مایع داخل آن دیده می‎شود. به هنگام عکاسی از این مواد نوری از پشت را به کار بگیرید و در مراحل ویرایش عکس آن قسمت را بپوشانید. از جذابیت تصویر نهایی شگفت‎زده می‎شود.

باید گفت عنوان یکی از دشوارترین انواع عکاسی‎های تبلیغاتی به عکاسی از مواد شوینده اطلاق می‎شود.

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>
عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید



:: برچسب‌ها: عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی , مرجع عکاسی , عکاسی , آکادمی مرداد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهزاد

تولید بتن قدرتمند سازگار با محیط زیست با گرافن

گرافن یکی از شگفت انگیزترین مواد موجود در جهان است که علیرغم ظاهر ترد و شکننده و دشواری های موجود در زمینه اتصال مولکول های آن به یکدیگر، استحکام بالایی دارد.

تولید بتن قدرتمند سازگار با محیط زیست با گرافن

به گزارش نیواطلس، گرافن متشکل از صفحات نازکی به ضخامت تنها یک اتم است و از اتم های کربن متصل به هم تشکیل شده است.

محققان می گویند با دستکاری این اتم ها موفق به تولید نوع جدیدی از بتن شده اند که نه تنها بسیار قدرتمندتر از بتن های معمولی است، بلکه در برابر آب هم کاملا مقاوم و نفوذناپذیر بوده و سازگاری زیادی با محیط زیست نیز دارد.

محققان دانشگاه اکستر انگلیس برای تولید این بتن از روش جدیدی برای معلق کردن دانه های گرافن در آب استفاده کرده و سپس این آب را با دیگر اجزای عادی تشکیل دهنده بتن مانند سیمان ترکیب کردند. به گفته آنان کل این فرایند با هزینه کم و در مقیاس صنعتی قابل اجرا است.

قدرت و استحکام این بتن در مقایسه با بتن های معمولی ۱۴۶ درصد بیشتر بوده و استحکام خمشی آن هم ۷۹.۵ درصد بیشتر از بتن های عادی است. مقاومت بتن یادشده در برابر نفوذ آب نیز ۴۰۰ درصد بیشتر است.

کاربرد گرافن در تولید این بتن باعث کاهش ۵۰ درصدی استفاده از برخی مواد نه چندان دوستدار محیط زیست مانند سیمان می شود که نتیجه آن کاهش تصاعد گاز دی اکسیدکربن به میزان ۴۴۶ کیلوگرم در هر تن است.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

 



:: برچسب‌ها: بتن , بتن ساختمان , دنیای بتن , مصالح ساختمانی , بتن اماده ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()